Thursday, January 24, 2008

感情.死亡

一年多的感情
今天由我正式宣布死亡

不要問我為什麼
我回答不了
很多事情是解釋不了的

我的堅決
我的狠心
希望有一天他會明白

我對不起他
我傷害了他

千錯萬錯
都是我的錯

我只希望
他會好好的

祝福他
恢復單身的我
感覺並沒有很好
只因為平時太過依賴他

我會試著習慣

什麼都靠自己的日子

我希望

我們依然是朋友
[如果他願意]

7 comments:

  1. OMG...So stupid..read ur blog with his haha..so stupid ppl..cant solve such small problem...haha...onli know how to look at small picture..PPl must know how to grow and evolve...Like u..AII!! mAN so SWT SO hoPElESS!!! U hAVE done a MISTAKE..think Properly LA!!! u let go some1 hu alwyz tk U!!and alwyz thEr 4 uz

    ReplyDelete
  2. Excuse me.Please dont say like that.This is her wish..i will accept it...there is nothing much that i can do..Please dont leave such comment like this wor...This is peoples emotion let them express it no matter what the matter is.

    hamham may u find some1 who will treat u better then i could...make sure he is chinese k..i doubt there would be anymore problems.

    ReplyDelete
  3. sigh. is all i can say. relationships form and break, it can only work out if both sides want it to. since you have made up your mind, go on with it and don't look back, be thankful that he has respected your wish...whether you are wrong or right, the point is: you have made a decision and executed it.

    you hope that both can still be friends (if he wants to) well, this is what i'd like to say: you can't expect everything to be the same again, after what you both have been through. just let time take its place.

    take care you both. and may things be alright soon. regards.

    ReplyDelete
  4. 傻瓜,不管怎样,我都祝福你们哦!我明白你现在的心情,因为我也曾经走过这段路,这是一段让自己成长,学习的道路。放开手,不一定会很好过,因为那是“感情”,那是彼此的付出,辛苦建立的感情。不管是什么原因,不管是为什么,你自己知道,知道是为了彼此的好,就够了。我知道一定会有人说你傻,问你为什么,也许你的答案是:太多了,说不清楚,也不知道要怎样说。一切就随缘吧!不过要记得,随缘并不代表随便,而是在对的时候把握因缘。别让自己难过下去哦,别象我,骗自己骗了半年。。。如果觉得很累,就放下一切好好睡个大觉,要记得起身后就是心的开始了!要走出来哦!!要记得你还有我们哦!我们所有的慈青伙伴都会为你加油哦!!祝福你们=)大家都爱你。。

    ReplyDelete
  5. things happened with reasons and sometimes as a friend, we can't really ask for your explains, neither do you to explain it to anyone else.
    love is better to be feel rather to be taste.
    love is illusive as it can only tell by you and your love one.
    spoil yourself for a week or more to get over with it, but not too long, you need to walk out the shadow and regain your charm again! cheer up!!!
    best wishes for you. to let you know that there are friends out here that is there for you anytime, you are not alone.

    ReplyDelete
  6. 各位,
    謝謝大家在這裡留言給我鼓勵
    我沒事
    我很好
    不用擔心

    傚如,
    我認同你所說的
    有很多事情自己知道就好了
    有時候真的很難說清楚,解釋清楚

    活了二十年
    經歷的事情雖然不及別人的多
    但我非常明白
    很多事情,注定了,是改變不了的
    也明白
    該放手的時候就放手
    時間會沖淡一切

    我一直都知道
    我有你們一班夥伴
    大家互相的支持,互相幫助
    我感恩有大家

    Sim,
    謝謝祝福
    從中學到現在
    你都知道
    我從來都不會不開心
    即使遇到不愉快的事情
    我也會從容面對

    不用擔心
    我依然是你認識的那個成慧
    成天嘻嘻哈哈的

    謝謝關心

    ReplyDelete